ارزان‌ترین و گران‌ترین هنگ درام در بازار ایران !

 

یکی از مهمترین مشکلات ساز هنگ درام، قیمت بسیار بالای آن است که البته با توجه به دشواری مراحل ساخت و زمان بر بودن آن، ضمن اینکه این ساز به صورت کاملا دستی ساخته میشود، قابل توجیه خواهد بود. همین گرانی باعث شده تا تولید کنندگان محدودی برای هنگ درام در سراسر دنیا وجود داشته باشد.

همچنین استفاده از آلیاژ خاص در ساخت بدنه‌ی هنگ درام و همچنین فرم دادن به آن به نحوی که به کوک دقیق برسد، بخشی از سخت‌های ساخت این ساز است.

در این مقاله ارزان‌ترین و گران‌ترین هنگ درام موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردم که می‌توانید از فروشگاه تهران ساز خریداری نمایید.

 

ارزان‌ترین هنگ درام

 

 

هنگ درام آرشا مدل 9 نت

 

هنگ درام آرشا نه نت ( کوک Dm ) ساخته شده از فولاد ضد زنگ میباشد. از کیفیت صدای بالایی برخوردار است. همچنین دارای دوام طولانی کوک میباشد. این هنگ درام یکی ارزانترین گزینه های بازار است که سطح کیفی فوق العاده ای دارد و برای مبتدیان گزینه ی بسیار ایده آلی است. این ساز به همراه سافت کیس مخصوص تقدیم شما عزیزان میشود.

در ادامه به ویژگی های این ساز برای مبتدیان خواهیم پرداخت. صدای منحصر به فرد این ساز اغلب با صدای عمیق عرفانی و آرامش بخش توصیف می شود. میتوان گفت هنگ درام یکی از پیشرفته ترین و بی نظیرترین سازهای موسیقی آکوستیک است که در قرن بیست و یکم اختراع شده است و همچنین یکی از بزرگترین هدایا به موسیقی (بخصوص کوبه ای) جامعه است.

نواختن آسان جالب ترین نکته در مورد ساز این است که هرکسی می تواند آن را بنوازند. امروزه خیلی از مردم هندپن را به عنوان راهی برای استراحت و آرامش خود انتخاب می کنند. همچنین برای موسیقی درمانی و در بین معلمان یوگا محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

 

تجربه آرامش و لذت در هنگام نواختن و از آنجا که این یک ساز جدید است ، هیچگونه قوانین و روال های سخت و دقیقی درباره نحوه نواختن آن وجود ندارد. شما در انتخاب هر روش و سبک نواختن آزاد هستید. این یک فلسفه است که ما می خواهیم آن را به اشتراک بگذاریم : شما نباید موزیسین باشید ، لازم نیست به قوانین خاصی پایبند باشید ، فقط خودتان باشید و از علایقتان پیروی کنید.

 

گران‌ترین هنگ درام

 

 

هنگ درام تانترا مدل 53 سانت 9 نت

 

هنگ درام 9 نت تانترا از جنس فولاد ضد زنگ طراحی شده و از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشد. فولاد خام به کار رفته در این ساز باعث شده سوپر تاچ باشد ( یعنی به آرام‌ترین ضربه هم واکنش نشان دهد ) و صدایی بسیار دلنشین تولید کند.

نواختن با این ساز یکی از بهترین تجربه‌های هنگ درام نوازی برای شما خواهد بود. همچنین همراه با آن یک هارد کیس ( کیف محافظ ) ضد ضربه و ضد رطوبت عرضه میشود تا بتوانید ساز خود را به سادگی حمل کنید.

 

 

جهت خرید این ساز به صورت اقساط بدون بهره، میتوانید از فروشگاه تهران ساز بازدید کنید.

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش