بهترین میکروفون‌های مخصوص پادکست در سال 2022

میکروفون‌های مخصوص پادکست

 

میکروفون‌های مخصوص پادکست در سال‌های گذشته محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده‌اند، نه تنها بین کسانی که پادکست یا کتاب صوتی ضبط میکنند، بلکه حتی یوتوبرها، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها هم از کاربرانی بودند که نیاز به میکروفون‌های خو و با کیفیت داشتند و چه چیز بهتر از یک کاندنسر عالی؟

اگر قصد دارید از افزایش محبوبیت غیرقابل توقف پادکست ها بهره ببرید – یا قبلاً این کار را انجام داده اید – به یکی از بهترین میکروفون‌های مخصوص پادکست نیاز دارید تا مطمئن شوید که تا آخرین کلمه را ضبط می کنید. اکنون بازار پادکست بسیار بزرگ است. عملکرد ساده صداها، برای گفتن داستان، انجام مصاحبه یا آموزش چیزهای عجیب و غریب و شگفت انگیز، آن را به یکی از مهم ترین و سریع ترین رسانه های ارتباطی قرن بیست و یکم تبدیل کرده است.

پادکست هایی در مورد تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد، از جمله پادکست های موسیقی بسیار شگفت انگیز. همچنین این واقعیت که ساخت پادکست در واقع آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست به شما کمک می کند. هم از نظر دانش فنی و هم از نظر تجهیزات، حداقل ملزومات را می توانید جمع آوری کنید. دوربین‌های گران قیمت یا مکان‌های عجیب و غریب را فراموش کنید. شما فقط به یک میکروفون درجه یک، چیزی برای ضبط آن و راهی برای ویرایش صدا در آینده نیاز دارید.

 

میکروفون Shure MV7

 

میکروفون‌های مخصوص پادکست

 

شاید میتوانست میکروفون SM7B از برند مشهور Shure در این لیست باشد؛ یک پرچمدار واقعی در دنیای پادکست که شایسته سطوح بالایی از احترام است. چه زمانی که Shure را در حالت نشسته روی دست بگیرید، و چه زمانی که موقعیت پادکست شما عوض شد، تغییری در کیفیت آن نخواهید دید.

اما به همین دلیل است که ما اکنون از Shure MV7 استقبال می کنیم، که همه چیزهای خوب را در مورد برادر بزرگتر خود می گیرد و اتصال USB مستقیم به رایانه را اضافه می کند. بهتر از این؟ این میکروفون می‌تواند با هر دو روش USB و XLR به طور همزمان کار کند.

تطبیق پذیری که این محصول ارائه می دهد MV7 را به یک میکروفون بسیار هیجان انگیز تبدیل می کند. آن را به همان اندازه در خانه با لپ تاپ به عنوان یک استودیو قابل حمل بیرون می آوریم همانطور که در یک محیط استودیویی در مرکز کارها قرار دارد. با برنامه عالی MOTIV Shure سازگاری داشته باشید، که به افزودن درخشندگی صدای حرفه‌ای به ضبط‌های شما در زمان واقعی کمک می‌کند. با خرید این میکروفون شما محصولی دارید که پیدا کردن رقیب برای آن بسیار سخت است.

 

میکروفون Blue Microphones Yeti USB

 

میکروفون‌های مخصوص پادکست

 

میکروفون Blue Yeti  یک محصول چندمنظوره بوده و یکی از بهترین میکروفون‌های مخصوص پادکست نیز به شمار می‌آید. از گیمرهای توییچ گرفته تا آموزش‌های یوتیوب، این میکروفن شاید بهترین میکروفون یو اس بی شناخته ‌شده موجود در جهان باشد و برای این محبوبیت دلیل خوبی هم دارد. استفاده از آن آسان است، به لطف سه کپسول کاندنسر آن صدای فوق العاده ای دارد و قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

ویژگی انتخاب الگوی چندگانه آن به ویژه بسیار کامل است. می‌توانید انتخاب کنید که میکروفون صدایی را که مستقیماً به داخل آن هدایت می‌شود، دریافت کند، که برای پادکست عالی است، یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که صدا را از زاویه وسیع‌تری دریافت کند. این باعث می شود که آن را به گزینه ای عالی برای ضبط جلسات گروهی تبدیل کنید، جایی که یک میکروفون تکی در وسط جدول قرار می گیرد.

با گذشت زمان، Blue دامنه محصولات خود را گسترش داد تا مدل‌های با مشخصات بالاتر با قابلیت خروجی USB/XLR دوگانه (Blue Yeti Pro)، نسخه‌ای در مقیاس کوچک‌تر (Blue Yeti Nano) و حتی یک مدل با عملکرد خاص برای گیمرها (Blue Yeti X) را در بر بگیرد. نیازهای خلاقانه شما هر چه باشد، یک Yeti برای شما وجود دارد.

 

میکروفون Rode Procaster

 

میکروفون‌های مخصوص پادکست

 

برخی از میکروفون‌های موجود در این لیست به یک اندازه برای ضبط وکال، گیتار، استریم یا چت اسکایپ مناسب می‌باشد.ولی میکروفون Rode Procaster به این صورت نمی‌باشد.

این محصول اولین میکروفون از دو میکروفون Rode در این لیست می باشد که به طور خاص برای ضبط صدا و به طور خاص برای دیالوگ ساخته شده و یکی از بهترین میکروفون‌های مخصوص پادکست به شمار می‌آید. این محصول به عنوان یک میکروفون استریمینگ معرفی شده است، به این معنی که می‌توان از آن برای تلویزیون، رادیو یا سایر موقعیت‌های گویندگی زنده استفاده کرد.

در این میکروفون روشی که سر و صدای محیط را کاهش می دهد، بسیار برجسته است. الگوی قطبی جمع و جور آن به این معنی است که مهم نیست که محیط چقدر پر سر و صدا باشد، آنچه ضبط می کنید بسیار متمرکز و واضح به نظر می رسد.

 

میکروفون Audio-Technica AT2035PK

 

میکروفون‌های مخصوص پادکست

 

به عنوان یک نام معتبر در تولید و ضبط صدا، می توانید انتظار داشته باشید که میکروفون Audio Technica AT2035PK عملکرد خوبی در عرصه پادکست داشته باشد. خوشبختانه با تست کردن صدای این محصولناامید نمی شوید. این میکروفون کاندنسر دارای الگوی قطبی کاردیوید می باشد که دریافت صدا را از کناره ها و عقب محور اصلی میکروفون کاهش می دهد و باعث جداسازی عالی صدا می شود. این محصول ایده آل برای پادکست یا پخش زنده (استریم) می باشد.

اضافه شدن درگاه هدفون سازگار با پادکست، پایه بازویی بوم دار برای اتصال به میز و کابل XLR یک بسته مبتدی عالی را نیز برای کسانی که میخواهند پادکست کار کنند، ایجاد می کند.

 

میکروفون Rode NT-USB

 

میکروفون‌های مخصوص پادکست

 

برند استرالیایی Rode دارای محبوبیت و مشهوریت بسیار بالایی در دنیای میکروفون ها می باشد. به همین دلیل آخرین گزینه از لیست بهترین میکروفون‌های مخصوص پادکست، میکروفون Rode NT-USB  میباشد. به‌عنوان یک میکروفون دسکتاپ USB تخصصی، احتمالاً آن را خیلی وقت‌ها در خارج از محیط بسته استفاده نمی‌کنید، اما به‌عنوان یک گزینه دسک‌تاپ که در یک جا به صورت ثابت باشد، برای پادکست گزینه ایده‌آلی است.

پکیج این محصول شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید، از جمله یک کابل یو اس بی ۶ متری، بنابراین اگر لازم دارید که از میز دور شوید و به استودیوی موسیقی بروید، این محصول می تواند به راحتی جادوی خود را به عنوان مثال روی گیتارهای آکوستیک اعمال کند. برای نیازهای کم‌تر، Rode NT-USB Mini جمع و جور نیز وجود دارد که تنها با استفاده از اندازه کوچک‌تر، از بسیاری از ویژگی‌های مشابه برخوردار است.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش